loading...
روزگار خانم همسر، مادر، كارمند
من بازدید : 44 سه شنبه 1390/07/12 نظرات (1)

 چند روز پيش مجله موفقيت را مي خواندم در مورد عدد220 يك مقاله جالب نوشته بود كه هم مي شود 22 تا صفر خوانده شود هم 2 تا بيست . ميشه هي خرابكاري كرد و صفر گرفت و همشه فقط كم كار كرد اما 20 گرفت

خلاصه هر كسي اصل مقاله را مي خواد بره يك مجله موفقيت بخره

حالا من چند تا 20 توي زندگيم دارم ؟؟؟؟؟؟؟

 من ديپلم ------------20

ورود به د انشگاه -----20

ليسانس گرفتن-----20

ورود به دانشگاه فوق ليسانس---20

مدرك فوق ليسانس----20

كار------20

ازدواج ----20

مادر شدن----20

گواهينامه-----20

 

 

 

 

 

شاهكار كردم خجالت آور 33 سال سنم اما با اين كارنامه بايد بهم جايزه هم بدن

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
متولد 57 هستم اول همسرم و بعد مادر ، كارمندم و دلم مي خواد روي كره زمين نقشي مهم بزنم ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 9,816