loading...
روزگار خانم همسر، مادر، كارمند
من بازدید : 39 دوشنبه 1390/07/11 نظرات (0)

 ديروز آقايي فيلم آورده بود و نشستيم دوتايي ديدم به نظر من فيلم خوبي بود و برداشت خود من از اين فيلم اين كه تمامي آدم هاي خانواده نادر در جايگاه خودشان آدم خوبي هستن

پدر خوب  وفادار و عاشق پدرش و خانواده و صاحب كسب و درآمد متوسط رو به خوب

مادر خوب، زيبا ، خوش اندام ، داراي منزلت اجتماعي 

 دختر خوب ودرس خوان

اما كسي در اين خانواده به ديگري محبت نمي كند هر كسي در جايگاه خودش است بدون محبت به ديگران چرا نادر دنبال سيمين نرفت - چرا وقتي آمد چمدانش پشت ماشين بود نادر يك كلمه مي گفت بيا ... يا حتي دخترشان توي چهار چوب بچه درس خوان و سردمگم بين مادر و پدر ، و تشنه يك محبت 

 

بيشتر ما ها هم توي زندگيمون با اين مسائل درگيريم بده بستون محبت مي خوايم  و هيچكس حاضر نيست بدون دريافت محبت اون عرضه كنه

توي اين فيلم مادر زن از همه راحت تر و بدون توجه محبت مي كنه ، چرا ما هر چه بيشتر صاحب عنوان مي شويم خود را تافته جدا بافته مي كنيم

كاش بي دليل محبت كنيم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
متولد 57 هستم اول همسرم و بعد مادر ، كارمندم و دلم مي خواد روي كره زمين نقشي مهم بزنم ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 9,868